Zmiany… Mało kto je lubi. Dlaczego? Ponieważ często okazują się zmianą na gorsze. W przypadku Pana Jacka było podobnie. Niemniej 1 krok w tył, pozwolił mu wykonać razem z ORLIŃSCY Salony Optyczne 2 kroki w przód, w kierunku komfortowego widzenia. Poznaj jego historię.
Nowe okulary = stare kłopoty
Pan Jacek ok. 8 miesięcy temu kupił nowe okulary. Te po założeniu na nos okazały się sprawiać więcej problemów, niż się spodziewał. Widział gorzej, oczy się męczyły, oprawki sprawiały dużo kłopotu. Wszystko było na nie, a komfort życia wyraźnie ucierpiał.
Na szczęście do czasu, ponieważ Pan Jacek przypomniał sobie, że jest miejsce, w którym “otrzymał” bardzo dobrą jakość widzenia i postanowił spróbować ponownie, a miejscem tym był ORLIŃSCY Salon Optyczny.
“Przekonał mnie profesjonalizm”
Pan Jacek, mając dobre doświadczenie w naszym dawnym salonie w Tesco w Piastowie, gdzie robił kiedyś okulary, postanowił ponownie nas odwiedzić.
Jak powiedział: “przekonał mnie do Was profesjonalizm, jaki otrzymałem w przeszłości”.
I choć rzetelnym badaniem wystawiliśmy jego cierpliwość na sprawdzian, to po jego wykonaniu wątpliwości poszły w siną dal. Dlaczego?
Ponieważ to niezbędne, by dobrać rozwiązanie, które będzie idealnie odpowiadało na potrzeby.
ORLIŃSCY – miejsce gdzie lekko podjąć ciężką decyzję
Testy wykonywane w naszych salonach nie są robione ot tak, przez widzimisię. Bez dobrej analizy potrzeb, nie da się postawić diagnozy i znaleźć rozwiązania, które się sprawdzi.
Pan Jacek zauważył ten fakt, a szczególnie docenił go wtedy gdy doszło do sytuacji doboru okularów.
Doradczynie w salonie skupiły się na tym co Panu Jackowi dolega. Zaproponowały kilka lekkich oprawek, w których można poczuć komfort.
Pan Jacek zdecydował się na dwie pary: okulary progresywne na co dzień i okulary biurowe, które wykorzystuje do pracy, ponieważ spędza dużo czasu przy komputerze, jako informatyk. Oba rozwiązania były zwieńczone leciutkimi tytanowymi oprawkami marki Rodenstock.
Czy Pan Jacek był zadowolony?
Pan Jacek jest zadowolony z wybranego rozwiązania, a chyba najlepszą rekomendacją są jego słowa:
“Gdy je noszę zapominam, że mam coś na nosie. Czuję komfort życia. Okulary w końcu przestały być problemem, normalnie żyję i funkcjonuję, jakbym nie miał wady wzroku”.
Miejsce, gdzie klient czuje się klientem
Po skończonej wizycie zapytaliśmy Pana Jacka, czy ewentualnie poleciłby nas swoim znajomym. Jego odpowiedź pozytywnie nas zaskoczyła, ponieważ powiedział:
“Z czystym sumieniem polecam Wasz salon i nie raz już polecałem. Wiem, że jest profesjonalnie, miło i przede wszystkim klient czuje się klientem – czuć zainteresowanie ze strony Doradców”.
Taka informacja jest dla nas niczym miód na uszy. Gdy słyszymy, iż klient kiedyś skorzystał z usługi i od tamtej pory nas poleca, wiemy, że wykonujemy swoją pracę w sposób właściwy.
Nie raz przydarzyło Ci się wykonać krok w tył w ochronie zdrowia i poprawie komfortu widzenia? Zapraszamy do ORLIŃSCY Salony Optyczne, gdzie pomożemy Ci wykonać 2 kroki do przodu.
Umów się na rzetelne badanie wzroku: https://orlinscy.pl/oferta/badanie-wzroku/