Chcesz zachować dobry wzrok na długie lata? Obejrzyj nagranie i dowiedz się jak to zrobić.

Odebrałam okulary, ale nic się nie zmieniło – poznaj historię Pani Marii

Pomyłki się zdarzają. Nikt przecież nie jest idealny. Ta skucha w wykonaniu popularnej sieci optycznej jest jednak wyraźnym nadwyrężeniem cierpliwości i zaufania. Co spotkało Panią Marię i dlaczego do nas trafiła? Kolejne linijki tekstu przedstawią Ci sytuację, której głównym bohaterem może być każdy.

“Jak potrzebowałam okularów, tak dalej ich potrzebowałam”…

Tego typu sytuacje nie zdarzają się często, jednak gdy się zdarzą, są powodem wielkiego zawodu dla klienta. Nieszczęśliwie padło na Panią Marię, która opisała nam historię, której doświadczyła.

Jak sama powiedziała:

“Do Państwa salonu na Kabatach przyszłam po pierwsze dlatego, że w pewnej znanej w całym kraju sieci optycznej, w której promocje zależne są od wieku klienta, zrobiono mi okulary office zamiast progresów. Usiłowałam się do tych „officów” przyzwyczaić, ale nie dało rady. W końcu po kolejnej reklamacji zwrócono mi pieniądze, ale jak potrzebowałam okularów, tak nadal ich potrzebowałam. I tak trafiłam na Państwa salon na warszawskich Kabatach”.

Z czym trafiła do nas Pani Maria?

Od około 20 lat Pani Maria nosiła okulary -0,5, głównie do samochodu, kina, telewizji. Ale ok. 2-3 lata temu zmieniła te okulary na -0,75. W ten sposób zaczęła dużo lepiej widzieć na odległość, ale pojawił się problem równoczesnego widzenia daleko (na ulicy, w samochodzie) i czytania sms, ustawiania GPS w samochodzie. 

Ciągłe zdejmowanie okularów po to, żeby móc coś przeczytać, jest niewygodne, a podczas prowadzenia samochodu, najzwyczajniej niemożliwe. Doskonale rozumiemy ten problem i od razu wiedzieliśmy, jak pomóc.

Rozwiązanie, które nie budzi wątpliwości

W pracy optyka najważniejszym celem jest sprawić, by klient dostrzegł różnicę – w widzeniu, w funkcjonowaniu, w jakości życia. 

Dlatego nasza obsługa nie ogranicza się tylko do zrobienia badania na szybko, określenia wady, zaproponowania najdroższych oprawek. My rozmawiamy i w ten sposób poznajemy aktualny tryb życia i potrzeby, co umożliwia dobranie rozwiązania, dzięki któremu klient może widzieć dobrze w każdej sytuacji.

Na co zdecydowała się Pani Maria?

Pani Maria zdecydowała się na 2 pary okularów – korekcyjne i korekcyjne przeciwsłoneczne dopasowanie do jej indywidualnych potrzeb. Czy to pomogło?

Słowa Pani Marii nie mogą oznaczać nic innego:

“Rozwiązanie nie budziło moich wątpliwości. Za to przekonała mnie profesjonalna obsługa. Wszystkie osoby, które pracują w salonie na Kabatach, są przesympatyczne. Dodatkowo przy dobieraniu moich progresów konieczna była wymiana szkieł, bo były źle osadzone. To też przebiegło bez najmniejszych problemów”.

Jednak to nie wszystko

Pani Maria jest przedsiębiorczynią i poznała Milenę Jastrzębską (współwłaścicielkę ORLIŃSCY Salony optyczne) na jednym szkoleniu mentoringowym. W ten sposób podczas wizyty chciała nam powiedzieć coś więcej niż to, że okulary spełniają jej oczekiwania. 

“Jestem zadowolona z okularów, ale również z opieki, jaką zostałam otoczona. To miłe i rzadko obecnie spotykane uczucie, być klientem, o którego się dba.

Poleciłam Państwa firmę już kilka razy! Również mój mąż jest Państwa klientem, dodam, że klientem ze specjalną potrzebą, ponieważ wykonali Państwo dla niego wkładki korekcyjne do ochronnych okularów rentgenowskich.

Od pierwszego wejścia do salonu czułam się profesjonalnie zaopiekowana. Zapach przykuł moją uwagę. Za każdym razem idąc do Państwa salonu, wiem, że spotkam ten zapach. Pracownicy mają czas dla klientów. Są uważni. Okulary dobierał mi p. Adam, ale potem miałam kontakt z pozostałymi pracownikami.  Zachwyciła mnie też obsługa posprzedażowa: telefon kilka dni po odebraniu okularów z pytaniem, czy wszystko jest ok., następnie w moim przypadku zdarzyła się reklamacja, bo szkła były źle osadzone, więc trzeba było je zrobić od nowa. 

Gratuluję również systemu serwisowego. W końcu danie nowej szmatki do wycierania okularów to nie jest wielki koszt, jak również wyczyszczenie okularów nie jest wielce pracochłonne, a jest genialnym podtrzymaniem relacji z klientem.

A więc… co by się musiało stać, żebym przestała być Państwa klientką? Albo musiałabym się przeprowadzić i musiałoby być dla mnie bardzo daleko, albo jakaś drastyczna podwyżka cen w stosunku do konkurencji. Jeszcze raz gratuluję super Obsługi klienta”.

Taka rekomendacja mówi sama przez siebie

Chcesz doświadczyć takiej obsługi i naocznie zauważyć różnicę w komforcie widzenia? Zapraszamy do ORLIŃSCY Salony Optyczne – do zobaczenia!.

Umów się na rzetelne badanie wzroku: https://orlinscy.pl/oferta/badanie-wzroku/ 

Obejrzyj webinar

Jak zatroszczyć się o dojrzały wzrok?

Lata mijają, a oczy są coraz bardziej narażone na negatywne skutki starzenia. Zauważasz pogorszenie wzroku? Dowiedz się, jak w Twoim wieku dobrać okulary, aby widzieć zdrowo i komfortowo!

Dołącz do nas!

Uzupełnij swoje dane, a obejrzysz nagranie webinaru zaraz po zapisie.

Zapisz się i odbierz prezent

Otrzymasz od nas przydatnego ebooka, którego powinien znać każdy właściciel okularów. W newsletterze będziemy Ci wysyłać tylko najważniejsze informacje!

Przeczytaj jeszcze więcej

Umów się na rzetelne badanie wzroku

Najlepsza pora na sprawdzenie faktycznej kondycji Twojego wzroku jest właśnie teraz! Dogodną porę dobierzesz klikając przycisk poniżej.